Op weg naar het zuiden

21 mei 2012 - Bali, Indonesië

Na een ontspannen ochtend aan het zwembad en het inslaan van wat souvenirs, vertrekken we tegen 14u samen met onze Duitse vrienden per gearrangeerd busje richting Ubud via een erg steile en bochtige weg,...Onderweg houden we even halt aan een plaatselijke tempel, omdat onze bestuurder 5 minuutjes wil bidden :-)(hopelijk voor een veilige rit !)

Na een uurtje bereiken we het Bratanmeer, waar zich een wondermooie tempel aan het water bevindt : de Pura Ulun Danu. Schilderachtig mooi. Ook hier moeten de kids weer als trofee mee op talrijke foto's, maar Hannah voelt zich niet zo lekker na de rit, dus vervolgen we niet veel later onze tocht, die nu gelukkig heel wat minder bochtig en steil is. Nog een uurtje later bereiken we ons volgende verblijf : Mandela Desa, prachtig gelegen temidden van kleine dorpjes en de rijstvelden,...Ook de kamer is prachtig . Via een klein loopbruggetje moeten we er naar toe, naast en onder ons zwemmen de vissen. Waaw, we zijn echt onder de indruk! We zouden beter hier een huis kopen dan België :-)

Na een duik in het zwembad, dat uitkijkt over de rijstvelden, genieten we van ons avondeten. En dan valt de vermoeidheid als een deken over ons heen : om half 9 lig ik al samen met de kids in dromenland. Raf geniet buiten nog even van het mooie uitzicht en de kwakende kikkers,...

1. ann rubbens:
    21 mei 2012
    Hey mensen, eindelijk de tijd genomen om de foto's eens te bekijken en wat verhalen te lezen... dit moet een geweldige ervaring zijn, vooral voor de kinderen, als ik zie wat ze allemaal al gedaan hebben. Nog een geweldige reis verder, en geniet nog van de mooie natuur!!! Groetjes van de familie Degreef