Verandering van reisplan!

27 mei 2012 - Bali, Indonesië

Het plan was om de volgende dagen ook nog in Sanur te blijven, maar ook al is Sanur een gezellig stadje, toch hebben we het gevoel dat we het na 2-3 dagen wel gezien hebben. Onderweg hebben we ook al zoveel mensen enthousiast van de Gili Eilanden horen vertellen dat wij daar ook nog wel naar toe willen. Morgen nemen we dan ook de fast boat richting Gili Trawangan, het grootse van de Gili's. In de voormiddag boeken we aan de rand van het zwembad ons hotel voor de volgende 3 dagen en leggen we de boot vast .

In de namiddag gaan we terug naar het strand, maar eerst moeten we nog naar de supermarkt  om brood, melk en water. Als we de weg vragen in het hotel, biedt iemand van het personeel aan om Raf te brengen vanachter op zijn brommer en vrrrroem weg is hij. Als dat maar goed komt :-) Ik ga alvast met de kids naar het strand, want die worden ongeduldig en een half uurtje later voegt Raf zich gelukkig weer heelhuids bij ons. We blijven aan het strand tot de kids van warmte en moeheid in slaap vallen en we ze terug naar het hotel moeten dragen.  Gelukkig kikkeren ze na een heerlijk bad weer op en kunnen we ons klaarmaken om opnieuw te gaan eten langs het strand.

Eigenlijk gingen we deze avond naar de zonsondergang aan de Tanah Lot tempel kijken, maar ofwel zijn we een beetje tempelmoe ofwel zijn we gewoon lui dat we eten aan het strand verkiezen buiten het bezoeken van deze toch wel beroemde tempel :-)