Het einde is nabij :-(

31 mei 2012 - Bali, Indonesië

De laatste dag in Indonesie! Raf wil er maximaal van genieten en staat om 6u op om de zonsopgang te bewonderen. Naar het schijnt prachtig, maar daarvan kunnen de kids en ik niet meegetuigen, want wij liggen nog gezellig te slapen,....

2 uurtjes later zijn we toch allemaal op en genieten we voor de laatste maal van een lekker ontbijt op het strand. Dan nog even aan het strand en tegen 11u worden we weer met paard en kar opgehaald om naar de haven te gaan. De overtocht verloopt nu iets vlotter dan bij het opgaan  en een dik uur later zijn we weer terug in Padangbai, waar we vlot vervoer vinden terug naar Sanur.  We mogen onze bagage in het Tamukamihotel achterlaten, zodat we in Sanur nog even kunnen gaan eten, langs het strand en over de markt.

De uren vliegen vooruit op deze laatste dag en tegen 17u moeten we weeral terug vervoer zoeken naar de luchthaven, waar we nu aan het wachten zijn op het vliegtuig.

Met spijt in het hart verlaten we Indonesie, maar we blikken gelukkig terug, want het was weeral een schitterende reis!...